Post 4

Dicimus aliquem hilare vivere;

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Magni enim aestimabat pecuniam non modo non contra leges, sed etiam legibus partam. Videsne quam sit magna dissensio? Heri, inquam, ludis commissis ex urbe profectus veni ad vesperum. Quod mihi quidem visus est, cum sciret, velle tamen confitentem audire Torquatum. Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Duo Reges: constructio interrete.

Tum Torquatus: Prorsus, inquit, assentior; Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? Saepe ab Aristotele, a Theophrasto mirabiliter est laudata per se ipsa rerum scientia; Cave putes quicquam esse verius. Nam diligi et carum esse iucundum est propterea, quia tutiorem vitam et voluptatem pleniorem efficit. Ne discipulum abducam, times. Graece donan, Latine voluptatem vocant.

Cui Tubuli nomen odio non est? Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta. Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Nec hoc ille non vidit, sed verborum magnificentia est et gloria delectatus.

Quod idem Peripatetici non tenent, quibus dicendum est, quae
et honesta actio sit et sine dolore, eam magis esse
expetendam, quam si esset eadem actio cum dolore.

Quem enim ardorem studii censetis fuisse in Archimede, qui
dum in pulvere quaedam describit attentius, ne patriam
quidem captam esse senserit?

Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur.

Quare hoc videndum est, possitne nobis hoc ratio philosophorum dare. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Dempta enim aeternitate nihilo beatior Iuppiter quam Epicurus; Sed ad haec, nisi molestum est, habeo quae velim. Eorum enim est haec querela, qui sibi cari sunt seseque diligunt. Introduci enim virtus nullo modo potest, nisi omnia, quae leget quaeque reiciet, unam referentur ad summam. Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Recte, inquit, intellegis. Non modo carum sibi quemque, verum etiam vehementer carum esse? Quis enim redargueret? Quid turpius quam sapientis vitam ex insipientium sermone pendere? Quibus ego vehementer assentior. Illud dico, ea, quae dicat, praeclare inter se cohaerere. Graccho, eius fere, aequalí? Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.